Ett nytt kapitel i mitt liv..

Har tagit en promenad nu på morgonen och åt lite gröt till frukost. Mums. Filmen igår kväll var helt okej. Ganska mysig och rolig faktiskt, lite lagom när man är småtrött!

Idag börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Jag börjar sjuksköterskeprogrammet på Mälardalens högskola. Ska bli spännande att se vad man hamnar med för människor, hehe! Jag pluggade ju på högskolan i våras också men då i Stockholm på socionomprogrammet och jag kände att det inte var yrket för mig. Så det här känns mycket bättre och ska bli väldigt roligt!

Kommer nog inte hinna uppdatera så mkt idag så vi hörs antagligen i eftermiddag nån gång!


Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: