Härligt med fredag!

Började denna dag med att ta en härlig powerwalk innan frukost. Känns riktigt skönt nu när jag äter lite frukost och har duschat och gjort mig i ordning. Blev väldigt dålig uppdatering i går när jag var i Stockholm hela dagen. Kom inte hem förän strax efter 22 och då var jag helt slut så somnade nästan direkt. Men jag shoppade en del igår så det kommer jag lägga upp bilder på under dagen, så håll utkik ;)

Nu ska jag äta upp frukosten och sen iväg och ta en förmiddagsfika hemma hos morfar. Man måste ju ta till vara på de äldre i familjen/släkten för man vet aldrig hur länge man får behålla dem!!

Slänger upp en bild på dagens outfit här nedan(kör en väldigt soft stil idag).


Kofta - H&M
T-shirt - Gina Tricot
Shorts - Topshop
Skor - Reebook


Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

clarajulia

2009-08-30 13:25:05
Blogg: http://clarajulia.blogg.se/

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: