Värmeslag eller nåt virus..?!

Har fått stanna hemma från jobbet idag då jag i går kväll helt plötsligt började må jätteilla och fick ont i huvudet började även frysa och svettas om vartannat... Ingen höjdare alls så idag stannade jag hemma från jobbet eftersom jag mådde ungefär likadant i morse.. Så himla tråkigt att behöva vara inne när det är så fint väder, men jag vet inte om jag orkar sätta mig en stund på balkongen.. Blir till att sluka vatten hela dagen antar jag..


Har i alla fall haft sällskap av min älskling hittills och vi har spelat lite guitar hero Metallica så det har varit nice. Lite roligare än att vara helt själv. Dags att klunka vatten igen, jag hoppas jag mår bättre snart, det här var ingen höjdare alls:(

//Madde

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

cissi

Barn, nu får ni sluta vara sjuka så ni kan umgås med mig i morgon! (det är inte en önskan, det är en order!)

2009-06-25 18:57:32

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: