Träningsinlägg

Nu ska jag försöka sätta ihop en liten sammanställning över hur jag tränade igår.

Började med 30min löpning/jogging på rullbandet i 9-10km/h, vilket innebar att jag brände 400 kalorier.

Sen körde jag 30min koncentrerad och hård styrka utan vilopaus.
*
3x15 bicepscurl med hantlar(6kg)
* 3x15 axellyft åt sidan med hantlar(3kg)
* 3x15"kabel" för triceps i maskin(10kg)
* 3x15 mage, sidan i maskin(10kg)
* 3x15 sittande bröstpress i maskin(15kg)
* 3x15 Ryggmaskin för övredelen av ryggen(20kg)
* 3x15 rygglyft på bänk(bara den egna kroppsvikten)

Efter detta avslutade jag med att köra slut på magen i stretching rummet. Körde raka situps på pilatesboll, kilade fast fötterna i ribbstolen och körde "sido-situps" och sen vanliga raka och sneda bara på golvet.

Sedan stretchade jag hela kroppen innan jag åt en banan och gick hem :) Så såg gårdagens träning ut, jag försöker att träna olika varje gång jag tränar dels för att kroppen inte ska vänja sig och dels för att det ska bli roligare för mig!

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: