Sponsrad video - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

 
 
 
 
 

Allt började med filmen The Avengers där man få möta flera av de stora superhjältarna. Nu fortsätter historien i en serie som döps till S.H.I.E.L.D och kommer sändas i kanal 5 från och med den 3 oktober. I serien får vi följa en grupp specialagenter som är handplockade från gruppen S.H.I.E.L.D. Denna grupp är egentligen en brottsbekämparorganisation som tillsammans jobbar för att utreda avvikande och underliga företeelser som utspelar sig runt om på vår planet jorden. Tanken är att de ska skydda oss människor från eventuella faror och katastrofer som kan ha såväl naturliga som övernaturliga förklaringar. De specialagenter man får följa är 5 olika personligheter som har lika många specialområden för att komplettera varandra på bästa möjliga sätt. Vanligtvis brukar jag ha lite svårt för sci-fi men detta tillsammans med lite inslag av drama och spänning kanske ändå är något som skulle kunna passa min smak. Gillade filmen Avengers så det bådar ju gott för denna serie. Får se om jag har möjlighet att se premiären den 3 oktober direkt eller om jag jobbar och i så fall får se den i efterhand!

 

 

 

Vad tror du om denna serie? Något som skulle passa din smak?

 

Sponsrat inlägg


Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Fatma

Jag kommer kika på denna :)

2013-09-26 10:11:57
Blogg: http://fatmas.blogg.se/

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: