Long time no see!

 
 
 
Hej på er härliga bloggläsare!
 
Nu var det otroligt länge sedan jag överhuvudtaget var inne på bloggen. Jag har haft en lång period där det inte funnits någon som helst motivation eller lust till att blogga. Det har helt enkelt varit andra saker som tagit upp min tid och av olika anledningar har orken, lusten och motivationen inte alls hittat fram! Jag har sett att det trots min långa frånvaro ändå är många som tittar in här varje dag vilket jag själv blev lite förvånad över men samtidigt väldigt smickrad och glad över. Jag såg även att jag fått kommentarer om att ni saknar mina inlägg och min uppdatering. Den senaste veckan har jag flera gånger funderat över vad jag ska skriva i detta inlägg och äntligen hittade jag motivationen till att sätta mig och skriva det här.
 
I perioder har jag funderat på att lägga ner bloggen helt och hållet men på sista tiden har jag känt att jag saknar bloggandet både när det kommer till att dela med mig av saker som inspierar mig, glimtar från mitt liv och att ha kontakten med er läsare via kommentarsfältet. Så jag har så smått bestämt mig för att ge bloggen en ny ärlig chans för jag saknar det helt enkelt lite för mycket! 
 
Innehållet i bloggen framöver kommer nog riktas in en del på familjelivet, min vardag och allt vad det innebär. Troligen kommer outfits vara en del av det men kanske inte huvudkategori längre som det var förr, där har jag inte riktigt bestämt hur jag ska göra så det får tiden helt enkelt utvisa vad jag känner för. Jag hoppas att jag ska fortsätta känna mig motiverad och peppad att blogga på och jag hoppas och vill så klart gärna att ni är med på min fortsatta bloggresa!
 
Tack för att ni är så fina och trogna läsare trots att jag hållit mig borta en längre period! Hoppas vi hörs framöver också här i bloggen. Nu ska jag ordna lite mellanmål till mig och lilla Astrid som jag är hemma med och vabbar idag! Ha en riktigt fin onsdag!
 
Kramar från mig♥

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Linda

Go kväll
kul att du kommer med ett inlägg var ju ett tag sen och jag ser fram emot att få följa dig vidare framöver.
Ha en fin kväll
Kram Linda

2017-02-01 20:51:44
Blogg: http://stigintilloss.blogg.se
Karin

Åh vilka vackra tulpaner!! Tycker att det är helt rätt av dig - man ska skriva om det man själv känner för :)

2017-02-03 09:12:26
Blogg: http://forevermore.blogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: