Måndag igen efter en underbar helg!

Hej på er fina läsare!
 
Då var det måndag igen och en ny vecka har tagit fart. Helgen var helt underbar med mycket kvalitétstid med såväl min lilla familj som resten av min och sambons familj/släkt då vi hade kalas för mig i lördags. Jag fyller nämligen 30år(var tusan tog åren vägen?!) på torsdag och då lämnar vi landet för en vecka(skriver mer om det senare) så därför passade vi på att fira mig i förskott med våra nära och kära. Det blev en mycket trevlig eftermiddag där vi bjöd på smörgåstårta med god dryck och kladdkakemuffins med nutellagömma till kaffet. Barnen lekte för fulla muggar och vi vuxna fick möjlighet att umgås och bara ha det trevligt. På kvällen tog jag och sambon det lugnt efter att Astrid somnat och vi låg i soffan och tittade på två avsnitt av Bron(helt beroende av denna grymt bra svensk/danska serie!!). 
 
Ett kollage från min Instagram
 
Söndagen spenderade vi med en lugn förmiddag hemma med mys och lek bara vi tre. Efter lunch åkte vi ut och uträttade några ärenden, jag köpte bland annat en ny hårfön då min gått sönder. Sedan vidare hem till mamma för en fika och lite mys innan vi åkte hem och lagade middag som igår fick bli tacos. När lillan somnat vid 19-tiden förflyttade vi oss ner i källaren där vi så smått började rensa bland alla kartonger och saker vi har kvar sedan vi flyttade för 1 år sedan, det är så jäkla segt att ta tag i men nu har vi i alla fall börjat så vi får ta lite då och då!
 
Nu är huset fullt med vackar buketter med härliga blommor, älskar alla dessa tulpaner :)
 
Idag har jag och Astrid hängt ute i lekparken med hennes ena faster och kusiner på förmiddagen och sedan sov hon gott i sin vagn efter det. Nu är vi inne och myser lite och jag funderar på att eventuellt gå ut en stund till här efter mellis och kanske åka pulka då det kommit snö idag igen. Hon älskar verkligen att åka pulka så då gäller det att passa på medan man kan! Sedan väntar nattjobb för min del ikväll, borde väl egentligen försöka sova lite innan det också men inte alltid så lätt att få till det.
 
Hoppas ni har en riktigt fin måndag! Kramar från mig
 
 

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Linda

Vilken mysig helg ni har haft.. Grattis i förskott.. :D

2017-02-07 05:50:35
Blogg: http://adnilas.blogg.se
Netti Starby

Vad kul att du fyller 30 år och stort grattis! :-D Kramis

2017-02-07 06:33:45
Blogg: http://nettistarby.blogg.se/
Boel

Mysigt det låter :) Grattis i förskott!

2017-02-07 08:08:24
Blogg: http://musicwithboel.blogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: