Högtryck

God morgon alla glada =)

Här hemma går livet på högtryck för tillfället. Håller på att göra i ordning mig, packa klart och ska strax springar ner och köpa lite godis, dricka och tidningar att ha i bilen. Sen åker vi till västkusten och närmare bestämt Göteborg hela helgen :) Ska bli grymt skoj! Jag, Anders och Robert åker vid 11. Ciss, Sanna, Henke och Kos åkte i morse vid 7(!!) och Sofie åker buss som anländer till GÖteborg vid 20.30 ikväll. Så då är hela gänget samlat! Kommer nog bli en grym helg och ikväll är det U2 som jag, anders och robert ska gå på. De andra ska gå på konserten imorn.

Nej nu måste jag fixa det sista. Hör av mig igen innan vi åker!

//Madde

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: