Puh vilken dag..

Idag har det minst sagt gått i ett. Jobbade mellan 7-16 och direkt när jag kom hem var det bara att byta om och fräscha upp sig lite och sen vidare på kalas. Min kära morfar fyller nämligen 79 år idag så vi var där och fikade. Bjöds på typ 7 sorters kakor och bullar + tårta och självklart ska man smaka på allt enligt de äldre ;) Det var en mysig tillställning. Fick chansen att träffa min moster och hennes man, mamma och brorsan och såklart morfar och hans sambo Alice. Min mosters man hade en rätt ny systemkamera så det blev en hel del fotografering också. Ska lägga upp lite bilder sen när jag får dem, han skulle maila över dem :)

Nu har vi precis ätit lite kycklinggryta och ris och äntligen har man chansen att få andas ut idag. Tänkte ge mig ut på en powerwalk om ett tag, måste bara smälta maten först.

Ska sätta mig och spana runt lite på nätet och kolla lite mer info om U2 konserten på fredag, läste att det var risk för att den skulle bli inställd pga problem med scendelarna.. :s Måste uppdatera mig på den fronten för det känns ju riktigt trist om det skulle bli så :(

//Madde

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

emma

hoppas du har en mysig kväll nu? (:

2009-07-29 20:13:20
Blogg: http://metrobloggen.se/Obscene

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: