Jag blir så trött..

Jag blir så himla trött på bittra och griniga människor. Har gott om dem på jobbet tyvärr, de hittar alltid något att klaga på och kan i princip aldrig säga något positivt. Klagar på allt som har med jobbet att göra, då känner jag att man kanske borde försöka göra något åt sitt liv istället för att bara vara bitter. Klarar helt enkelt inte av människor som varje dag klagar men sedan inte gör ett dugg för att förändra sin situation.

Min dag i övrigt har varit bra, åkte upp till Djurgården här i Eskilstuna och la mig och solade i nästan 1,5h efter att jag slutade jobba. Otroligt skönt och mysigt att bara få ligga i solen och läsa tredje boken i Män som hatar kvinnor-trilogin, Luftslottet som sprängdes heter den.

(haha jag ser ju nästan naken ut, så det kan gå.. :p)

Nu är Anders i väg och ska spela match i Oxelösund så jag blir själv hemma hela kvällen. Ska se till att laga lite mat nu. Blir pasta med tonfisksås och lite broccoli på sidan av tror jag :) Ska bli gott.

//Madde

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: