Jobb för hela slanten + ett litet filmtips...

Idag har jag jobbat lite extra på mitt jobb som jag är tjänstledig från eftersom jag annars pluggar. Det är fint att jobba söndagar då det är dubbelt betalt, synd bara att det skulle vara så otroligt fint väder, men det kan de vara värt ibland. Hade trevligt sällskap på jobbet iaf av både Sara och Camilla. Kul att träffa dem igen! Cyklade till och från jobbet(ta ca 20min enkel resa) så då fick man iaf lite solsken och frisk luft.

Ikväll blir det en hel del soffliggande, är rejält trött efter 8h arbete, man är inte van.. hehe. Man har det förjäkla bekvämt som student trots allt ;) Ska strax spana in sporten och sen kanske det blir en film med Anders här i soffan!

Imorn ska jag till Stockholm igen!

Kvällens filmtips: Nu eller aldrig med Morgan Freeman och Jack Nicholson. Riktigt bra film om varför man bär ta vara på den tid man har här på jorden och inte bara låta tiden rinna iväg! Otroligt sevärd!!

Hur har er helg varit?

Hoppas ni får en bra veckan! Puss o kram // MJ

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Anonym

Den filmen måste jag verkligen se. Tack för tipset!

2009-05-31 22:09:33

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: