Måndag igen..

Jaha då var det måndag idag igen då och man är tillbaka till verkligheten. Har haft en underbart skön helg i på landet(Stockholms skärgård) med Anders, hans pappa Göran och Anita! Inget toppenväder dessvärre, men trevligt var det ändå med alldeles för mycket snacks och godis men det kan man ju ta ibland, hehe. Blev även en hel del Yatzy spelande och jag vann faktiskt en av omgångarna med hela 300p (mkt stolt)!

Så det var en liten sammanfattning över helgen. Idag struntade jag faktiskt i föreläsningen på skolan i Stockholm, orkade inte åka upp när det inte var obligatorisk närvaro. Det blev en dag fylld med nyttiga saker istället. Började med att plugga lite psykologi, sen blev det en timmes powerwalk och direkt när jag kom hem från den blev det storstädning tillsammans med Anders. Sedan blev det tvätt för hela slanten och jag gjorde i ordning på balkongen också. Tvättade möblerna, oljade in dem och la dit de nya dynorna som inhandlades på Claes Ohlson i förra veckan. Blev rätt nöjd över resultatet(jag lägger in en bild här under).


Balkongen :)


Jag har dessvärre lite dåligt samvete då jag inte har pluggat ens i närheten av så mycket som jag borde ha gjort. Ska nog sätta mig en stund nu och försöka få lite ordning på min hemtenta som ska in nästa torsdag... Usch och blää..

Vi hörs nog imorn. Ta hand om er! Puss o kram // MJ

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

The T<3

fint !:)

2009-05-28 15:25:38
Blogg: http://tajjz.blogg.se/
Agnesa

Sv: Jo tack jag mår bra..

2010-05-17 15:05:20
Blogg: http://shalastyle.blogg.se/

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: