Shoppingtur, frissan och plugg...

Hade tänkt gå upp halv 9 i morse men när jag vaknade och hörde regnet smattra mot fönsterrutorna bestämde jag mig för att ligga kvar en timma till.. Sedan blev det en ordentlig frukost bestående av havregrynsgröt med russin och mjölk, en banan, ett glas juice och en kopp kaffe. Efter det begav jag mig vidare till min kära hårfrissa Karro på salongen Amino här i Eskilstuna. Blev som vanligt mkt nöjd  :) Jag bestämde mig sedan för att ta en liten shoppingrunda på stan innan jag skulle ta tag i mina studier igen och på gott och ont blev det en del shopping... Ska lägga in liten bilder här under med plaggen, priset och affären. Detta var en riktigt skön "ego" förmiddag, så skönt att unna sig sånna stunder ibland.

En fin sommarklänning(med en underbart snygg synlig dragkedja på baksidan), från Bik Bok 399:-


Två vanliga sköna linnen, Gina Tricot 99:-/st


Bikini, Gina Tricot 79:-/del

Nya heta brillor, Gina Tricot 79:-

På eftermiddagen blev det en del skrivandes på hemtentan som ska in om exakt en vecka(paniik).. Börjar bli en aning stressad för hur jag ska hinna faktiskt.. Men det löser sig nog, det brukar de göra.. Jag har även hunnit med en 40min powerwalk och en gäng magövningar, dips, lite hantlar och armhävningar.. Så otroligt skönt att röra på sig! Har varit en riktigt bra dag idag ska jag passa på att få säga.

Nu ska jag plugga lite mer och sen ska jag laga en riktigt gourmet middag i form av små pannkakor med keso, sylt och en morot och sedan blir det ärtsoppa efter det.. Fint ska det vara ;)

Kanske ska slänga in en liten fråga till mina läsare för en gångs skull.. Vad har ni gjort idag?

Ha det så bra! Puss o kram // MJ

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

jassiis:D

jag gillar den bikinin ;D

mycket från gina eller?

2009-05-28 19:00:58
Blogg: http://jassiiisaa.blogg.se/
nathalie

fina kläder du har köpt:) fin blogg föressten

2009-05-28 19:16:14
Blogg: http://nathalieeek.blogg.se/
mia

Så fin bikini!!

2009-05-28 19:46:07
Blogg: http://miary.blogg.se/

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: