Skola,shopping och Sthlms övernattning..

Idag har jag varit i skolan ett par timmar. Hade en muntlig framställning tillsammans med fyra andra personer från klassen där vi utförde en form av värderingsövning med resterande klasskamrater.. Var riktigt spännande att ställa frågor kring vad de tyckte om klassen som grupp, en hel del olika reaktioner kan man lugnt säga.

Efter skolan blev det två timmars jagande i butiker efter en sommarklänning, ny bikini och "gladiator-sandaler". Hittade en söt klänning men drog mig för att köpa den.. Nu ångrar jag mig, så det blir nog att springa tillbaka dit imorn och hoppas på det bästa! Det var på Bik Bok och den var vit med rosa blommor samt en snygg dragkedja på ryggen.. Om jag får tag på den imorn lovar jag att lägga upp en bild.

Nu sitter jag hemma hos min moster och hennes man i Stockholm. Så skönt att sova här ibland för det är bara 10min promenad till skolan härifrån till skillnad från 1h tågresa+ 30min promenad(enkel resa) som det är annars..
 
Ha det så bra så hörs vi. Puss o Kram // MJ

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: