Solsken, familjemys och allsång..

Ännu en dag med galet fint väder, helt underbart!! Idag var det invigning av nya parken och rondellen nedanför vårt hus. Var ett skapligt drag med massa små stånd, lottdragningar, vigsel på ån och allsång med Lasse Berghagen.. Vi började med lunch hemma hos oss, min mamma, Anders pappa och hans Anita gjorde oss sällskap och vi åt en supergod kycklingsallad och drack lite vin. Sedan gick vi ner och lyssnade på Lasse Berghagen och skön med i allsången, mkt mysigt!! Efter allsången var det ett par som gifte sig på en flotte ute på ån, såg väldigt romantiskt ut :) Som avrundning på denna mysiga dag blev det kaffe och hemma gjord rabarberpaj..

När föräldrarna hade åkt ringde Anders kompis Pauli och berättade att de satt ett gäng i Rothoffsparken ca 2min cykelfärd från oss så vi packade ihop lite öl, vatten och en filt och cyklade dit.. Vi stannade där till ca 20.00 och glassade i solen, sedan blev det lite pizza och Robinson-final, synd att inte Anna vann!

 
       Pusa, Sara & Micke                                      Markus,Lisa & Pauli

 


















                   Min älskling

 
                 Saga & Sara                                           Lisa, Saga & Sara


Imorn blir det jobb hela dagen(8-17), men det är ju dubbelt betalt så då känns det genast mkt bättre ;)

Hoppas allt är bra med er. Puss o kram // MJ


Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

thaikalle

fina bilder och blogg. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännade äventyr i Burmas och Thailands djungel.



en annorlunda blogg

2009-05-31 10:26:49
Blogg: http://www.thaikalle.blogg,se
Sara

det var kul att ses idag, även om det var på jobbet.

Puss på dig min sköna!

2009-05-31 18:01:58
Blogg: http://sata.blogg.se/

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: