Strålande sol..

Gud vilket underbart väder det är idag. Strålande sol och klarblå himmel. Ska nog försöka bättra på brännan lite idag, vill gärna ha en liten grund tills vi åker till Cypern om exakt en vecka. Shit vad jag längtar, ska bli så grymt skönt!!

Måste även försöka få en del gjort på min hemtenta som vanligt, känns som att den tar upp en stor del av mitt liv just nu..

Ikväll blir det nog till att kolla på Anders match(fotboll). Det är BK Sport-Härad(Anders spelar i BK Sport). Kan ju vara snällt att kika på honom ibland och jag tycker ju att fotboll är grymt kul dessutom så det är ju ett stort plus! :) Ett litet tillägg. Bk Sport-Härad 6-0(!)

Vad ska ni göra idag/ikväll?


Ha en kanondag! Puss o kram // MJ

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

cissi

låter som en trevlig kväll... själv lyxar jag med fiskbullar o tentaplugg! glammigt va?

2009-05-29 20:37:02
jassiis:D

Ikväll blir det att kolla på finalen i Robinson!:D

2009-05-30 17:41:16
Blogg: http://jassiiisaa.blogg.se/

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: