Brorsan och Willys

Hej bloggen!

På morgonen(eller kanske snarare förmiddagen) har det gått i ett. Jag har varit utanför lägenheten för första gången sen i torsdags :p Så himla skönt, men nu känner jag mig riktigt trött..

Min bror ringde mig vid strax efter 9 i morse när jag satt och åt frukost och undrade om jag kunde skjutsa hem honom från sin praktikplats, han hade nämligen varit hos kiropraktorn och kände att det inte fungerade att fortsätta jobba. Så jag slängde på mig lite kläder och satte mig i bilen. Skjutsade hem honom och passade på att uträtta lite ärenden när jag ändå var ute med bilen. SÅ det blev till att lämna ett gammalt internetmodem på ICA som sedan ska skicka tillbaka det till bbb.

Sen blev det storhandling på nya Willys. Måste säga att jag gillar det här nya Willys, skönt också att det ligger mer centralt än det andra. Så nu har jag nyligen kommit hem och har packat upp alla varor.

Ska försöka plugga lite nu innan jag ska äta lunch. Är sjukt trött men måste få lite gjort!

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: