Färdig!

Yes då var man kalr i tvättstugan och har hängt det sista här uppe i lägenheten. Så grymt skönt att ha det gjort!! Har nu även lyckats få tag i bok nummer 2 till nästa kurs så nu är det bara 13(?!) böcker kvar.. Helt sinnessjukt mkt litteratur för 9v studier... Känns en aning stressande måste jag erkänna..

Nej nu ska jag återgå till mitt skrivande på inlämningsuppgiften.. Har som mål att skriva klart alla text idag och sen skriva ut det under kvällen så att jag kan korrekturläsa ikväll eller imorn bitti och sedan ändra det sista imorn och lämna senast på fredag! Härligt med en plan, får se hur bra det går att hålla sig till den.. hehe.

Kanske ska man slänga upp en dagens fråga så länge.. Ska fundera ut någon tror jag medan jag gör lite mellanmål, magen kurrar igen, hehe!

Hörs snart igen då.

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: