Dagarna bara tickar på och flyter samman..

 
 
Igår var det fantastiskt skönt väder så jag passade på att sola lite när lillan sov lunch
 
 
Ja hej vad dagarna går. Vår lilla tjej blev redan 1 månad i lördags, tänk vad tiden går fort?! Dagarna här hemma går åt att ta hand om lillan, promenera och försöka hinna få något vettigt gjort här hemma. Vissa dagar kommer man ut på en promenad men sedan är lillan vaken och behöver uppmärksamhet så det inte blir något mer vettigt gjort, andra dagar sover hon som en stock och man hinner både ta promenad och plocka för fullt här hemma.
 
Idag har vi haft en mysig morgon med serietittande, jollrande från lillan i sitt babynest, många kramar och pussar och sedan en powerwalk innan lunch. Efter det har tjejen sovit så jag har både hunnit duscha, diska och nu satt mig vid datorn en stund. Skönt att kunna få lite egentid även om jag älskar att ta hand om vår lilla snutta!
 
Nu ska vi se om jag hinner få till några tidsinställda inlägg till veckan och kanske svara på några kommentarer innan hon vaknar och vill ha lite mat!

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Linda

Oj, redan en månad? Vad fort tiden går. Njut av mammalivet :)

2015-03-25 20:06:44
Blogg: http://adnilas.blogg.se
Elin

Ojsan vad tiden rinner iväg! Otroligt vad tiden går fort..

Låter så himla mysigt med alltihopa, alla mysstunder, promenader osv :D
KRAM!

2015-03-27 15:53:55
Blogg: http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: