Träning; veckan som gått!

 
 
God kväll!
 
Jösses vad denna dag känts lång samtidigt som det gått i ett, konstig känsla må jag säga! Känner mig galet trött efter dagen så tänkte krypa till sängs när jag skrivit detta inlägg. Har varit på läkarbesök med lill-tjejen och sånt tar på krafterna, man känner sig orolig när de små ska undersökas och så. 
 
Tänkte i alla fall ta och sammanfatta min träningsvecka eftersom det är torsdag. Nästa torsdag är det dags för nya bilder och mätning av kroppen igen, känns spännande då det ska bli kul att se om min träning och försök till bättre kost ger något resultat :)
 
Veckans träning:
Fredag: 4km promenad i halvsnabbt tempo
Lördag: Vila
Söndag: Vila
Måndag: Styrkepass hemma med viktplattor och bebis som vikt 45min
Tisdag: Powerwalk 5,5km + 20 min springa med barn i pulka i snön ;)
Onsdag: Vila
Torsdag: Kort promenad 2,5km
 
Ingen jättebra träningsvecka men det har dels varit dåligt väder och dessutom hade Moa en vecka med dålig sömn vilket gav en väldigt trött och seg mamma förra veckan! Nya tag i morgon igen så får vi se hur kommande vecka blir!
 
Sov gott och dröm sött fina ni ♥

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Matilda Berlin

Shit vad grym du är!! Heja dig!! <3

Svar: Men tack hörru <3 Kramar
MADDISENJ.SE

2017-11-24 08:12:36
Blogg: http://matildaberlin.se
Maria

Bättre med lite träning än ingen träning alls brukar jag säga :)

Svar: Absolut, det har du helt rätt i! Brukar också försöka tänka så :)
MADDISENJ.SE

2017-11-24 18:42:46
Blogg: http://gairamsbilder.blogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: