Veckan började ju sådär!

Hej på dig kära läsare!
 
Ja denna vecka har ju inte riktigt börjat på topp. Astrid har blivit genomförkyld och har fått ögoninflammation i båda ögonen stackaren så det blir åtminstone vab idag och i morgon. Det varade hur mycket som helst igår och hon vaknade flera gånger i natt och var ledsen och sa att det gjorde ont i ögonen. Mammahjärtat gråter och jag tyckte så synd om henne lilla gumman. På morgonen såg dock ögonen lite bättre ut, fortfarande röda och irriterade och det var såklart kladdigt även på morgonen men inte så illa som jag hade befarat. Har bara behövt tvätta ögonen två gånger hittills idag vilket är en klar förbättring så jag hoppas att det börjat vända nu!
 
Annars har vi myst i soffan och kollat på film, ätit frukt, varit ute i lekparken och busat en stund och så har båda tjejerna sovit i vagnen. Nu på eftermiddagen tänkte jag att vi skulle höstpyssla lite då vi plockade med oss massa olika löv hem och jag köpte ett limstift igår. Så lite höstpyssel och fortsatt mys blir det nu och när sambon kommer hem måste vi veckohandla lite grann.
 
Jag tog ett gäng fina bilder på Astrid i löven som jag tänkte bjuda er på här. Hoppas din vecka börjat bättre än vår!
 
Älskade busunge♥
 

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

cassandra gigel

söta bilder :)

2017-10-24 20:04:08
Blogg: http://cassandras.se/

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: