Helt seriöst

Hej på er!
 
Det är inte så ofta jag delar musik såhär men jag fullkomligt älskar denna låt. Blir så sjukt glad av den och vill bara hoppa runt och dansa. Yes så är det, helt klart min feelgood-låt just nu. Hehe!
 
 
Denna torsdag har spenderats med att bråka med en bångstyrig 2,5 åring med enorm egen vilja som testar gränser till tusen. Så fort man säger nej blir hon vansinnig och gapar och skriker, puh! Det här med treårstrots... Den kom tidigt till vår familj,haha! Men sånt är livet. Det slutade i alla fall med att hon hade alla kläder på sig och gick medgörligt till förskolan och blev glad när hon såg kompisarna där så allting gott i slutändan! JAg följde upp det men en lång powerwalk, blev 7,5km idag och det tog lite drygt 1h och 20min. Överlägset längsta promenaden sedan förlossningen för 8v sedan så nu känner jag äntligen att jag börjat komma tillbaka och att kroppen samarbetar lite mer. Har sedan myst hemma med vår lilla 8v bebis, kollat på OITNB, ätit lunch och druckit kaffe och nu tänkte jag ta mig en dusch innan det är dags att hämta på förskolan.
 
En bild från dagens långa powerwalk, perfekt snacks att ha med sig när man är på språng både sockerfritt och glutenfritt! Bilden till höger är från igår när jag uträttade massa ärdenden
 
I morgon är det äntligen fredag vilket betyder att jag har båda barnen hemma och sambon slutar redan 13.00 vilket är lyxigt värre. Får se vad vi hittar på då, inga planer än så länge. Blir nog en promenad på förmiddagen i alla fall, älskar dessa powerwalks och båda barnen gillar fortfarande vagnen så perfekt att passa på när det
dags för stora tjejen att sova middag!
 
Hoppas ni får en fin fortsättning på denna torsdag! Kramar från mig

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

sarah

nej det är sant men det har blivit så bara .. det går upp och ner

2017-09-07 18:06:41
Blogg: http://klarahs.blogg.se
Linnéa

Åh, den låten var riktigt bra <3

2017-09-26 18:55:30
Blogg: http://linnealiebig.blogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: