Dagens verklighet



Tre bilder från min förmiddag. Gillar ni att se lite ögonblicksbilder ur min vardag?

Hej fina du!

Tisdag och vi började dagen med att lämna Astrid på förskolan följt av en timmes powerwalk och efter det körde jag rehabträning med gummiband(mer om det i separat inlägg som kommer senare). Verkligen bästa starten på dagen! Nu sover lilla Moa gott i vagnen så jag tänkte passa på att få undan lite härliga vardagsbestyr ;) Vi har hur mycket tvätt som helst som väntar på att vikas undan, en tvättmaskin går just nu och diskmaskinen behöver plockas ur så vi kan få ordning på köket. Så idag blir det lite röj för att försöka hålls ihop vardagen med två små barn helt enkelt. Inget social media perfektion utan bara ren och skär vardag, välkommen till vår verklighet bakom de "fina" Instagram bildens och outfitbilderna!

Hoppas ni får en fin tisdag! Kramar från mig

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Mirre Sweetwords

Fått mycket gjort =D har tvättats mycket här med, i helgen bokade vi tvättstuga bar aför att få undan mycket. Är ju dock så tråkigt att vika in allt sedan =D

2018-04-17 17:17:39
Blogg: http://myflowergirl.blogg.se/

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: