Kalaslördag

 
 
God kväll på er fina läsare!

Hur har din helg varit såhär långt? Min har varit bra och ganska händelserik såhär långt. Igår kväll hände inte så mycket mer än att vi åt lite middag och nattade barn innan det var dags för sambon att åka till jobbet för att jobba natt.
 
Idag har jag och tjejerna varit hos min mamma på dagen. Där blev det lite fika, mys och lek samt lunch tillsammans. Vi åt kassler- och broccolipaj, riktigt gott. Jag passade även på att duscha hemma hos mamma och sminka mig så jag var redo för eftermiddagens kalas. Det är inte alltid lätt att hinna duscha när båda barnen är vakna ;) Vi åkte hemåt strax innan 13.30 och när vi kom hem hade Anders vaknat och höll på att göra sig i ordning för kalaset. Vid 15-tiden var det kalas hemma hos hans syster för hennes barn samt för Anders som fyllde år i veckan. Hans syster hade bakat tårta och fixat kaffebröd och vi hade med oss en rejäl fruktsallad med ananas, galia melon, vindruvor, päron och granatäpple. Då jag inte är något socker tills vi åker till Florida höll jag mig helt och hållet till frukten. Sen åt vi korv med bröd innan det var dags att åka hemåt och natta tjejerna och Anders åkte till jobbet.
 
Nattningen gick oförskämt bra då Astrid somnade i bilen och jag bara kunde lyfta över henne till sängen(förberedde med pyjamas och välling hos sambons syster) och Moa somnade direkt när vi kom hem när hon fått på sig pyjamas och fått amma. SÅ båda barnen sov vid 20.30 vilket känns otroligt lyxigt :)
 
Nu tänkte jag svara på några kommentarer samt ordna med ett par inlägg till bloggen och sedan blir det att sova då jag är galet trött efter att Astrid var vaken mellan 03-05 i natt. Hoppas på en bättre natt i natt!
 
Sov gott fina du!!

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Marie

Va roligt med kalas!

Svar: Ja det var roligt och mysigt!
MADDISENJ.SE

2018-01-14 12:21:12
Blogg: http://maarrre.blogg.se
Pauline Hurtig

så fin!

Svar: Tack fina du <3
MADDISENJ.SE

2018-01-16 20:08:13
Blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: