Sleepyhead

Bild från gårdagens gympass
 
Hej på er!
 
Dagarna bara flyger förbi och just nu är vi inne i en period där lilla Moa sover dåligt och håller oss vakna om nätterna. Närmare bestämt har hon natten till idag vaknat minst en gång i timmen så jag vill lova att man känner sig en aning seg i skallen ;) Dock vet vi vad boven i dramat är, den lilla tjejen håller nämligen på att få sin första tand så det är inte konstigt att hon sover oroligt och är mer gnällig än vanligt. Stackars liten, det måste göra så ont!!
 
Dagen har spenderats med ett besök på mitt jobb där vi pratade lite om att jag ska börja jobba 2 dagar i veckan från april så Anders får vara hemma lite med tjejerna. Känns skönt att ha tagit det beslutet faktiskt, ska bli kul att komma igång lite smått igen även om det är underbart att få vara hemma med tjejerna också! Efter det gick jag och Moa ner på stan och mötte upp min kompis Cicci. Vi köpte med oss sushi och sedan gick vi hem till oss och åt den, uppdaterade oss lite om varandras liv då det var galet längesedan vi sågs och drack lite kaffe och te. Sen var det dags att hämta hem stora tjejen från förskolan och då blev det lite mys i soffan och äta mellis innan storhandling och middag. Efter middagen målade vi med vattenfärger och byggde med Duplo innan det var dags att sova.
 
Måste säga att det blev en riktigt mysig tisdag trots att jag sovit så dåligt! Nu hoppas vi på en minst lika fin onsdag och i bästa fall lite mer sömn än föregående natt så jag orkar köra ett hårt pass på gymmet i morgon förmiddag ;)
 
Ha en underbar kväll nu fina du♥

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Linda

Stackars liten, inte lätt alltid när det kliar när bissingarna ska fram 😊

Svar: Nej det är inte lätt för henne stackarn!
MADDISENJ.SE

2018-01-24 00:11:19
Blogg: http://nouw.com/Hemljuvligahem
Erika

Fy med första tanden. Kan tänka mig att det blir så då, vår kille har inte fått några tänder än :)

Svar: Ja fy hon är svullen och röd vid den lilla tanden så jag hoppas att den snart spricker igenom ordentligt så hon slipper ha ont sen.
MADDISENJ.SE

2018-01-24 22:14:26
Blogg: http://icanpikan.blogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: