It's all about the ash!

Inlägg i samarbete med ginos.se
\n
 
\n
 
\n
\n

När det kommer till mitt hår är jag väldigt petig när det kommer till färgen. Jag har alltid gillat att testa mig fram när det kommer till framförallt färgen på mitt hår men kommer alltid tillbaka till den kalla blonda nyansen som jag uppenbarligen trivs allra bäst i. Jag har varit mörkbrun, ljusbrun, orangefärgad och guldigt blond men det är den kalla och askigt blonda hårfärgen som jag trivs allra bäst i. För att få till den perfekta askiga färgen kan man använda silverschampo vilket jag gjort många gånger. Jag har testat flera olika märken och det är långt ifrån alla som är bra! Den senaste produkten jag testat för att försöka få håret mer askigt är en färgbomb från märket Revlon. Den använder man som en form av inpackning på redan färgat hår efter att man har schamponerat håret. På instruktionen står det att man endast ska ha den i 3 min men då tycker inte jag att den fungerat särskilt bra på mitt hår. Fick då tipset av min frisör att flera av hennes andra kunder som gillar askigt hår har i den i typ 10-15min och på så vis uppnår bättre effekt. Så självklart har jag testat det och mycket riktigt, det blev genast bättre resultat! Så ett litet tips till er andra därute som gillar askigt blont hår är helt enkelt att om ni använder färgbomben från Revlon i färgen platina blond borde ni testa att ha den i en längre stund än vad som rekommenderas på förpackningen😉

\n

 

\n
\n
 Älskar denna askiga ton på håret!
\n

 

\n

Hos ginos.se hittar du ett stort urval av silverschampon från flera välkända märken som t.ex. Maria Nila och Matrix. De har det mesta du kan tänkas behöva för just ditt hår gällande styling, inpackningar, schampo/balsam osv. De erbjuder snabba leveranser och fri frakt och har även makeupprodukter, parfymer och annat inom skönhetsvård.

\n
\n
 
\n
Inlägg i samarbete med ginos.se


Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Jessica

Så fin!

Tusen tack fina du!<3

2018-05-28 15:26:16
Blogg: http://jessicaas.webblogg.se
sarah

tack så mycket

2018-05-29 12:39:19
Blogg: http://klarahs.blogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: