Busy weekend!

Hej fina!

Här har det ekar tomt då vi haft en fullspäckad helg och igår kväll var jag rätt trött och kraschade i soffan innan vi la oss tidigt. Jag har jobbat natt torsdag,fredag och lördag och igår sov jag lite drygt 4h för att sen gå upp och göra mig i ordning och åka på kalas hos barnens kusiner. Det var mysigt men jag kände mig lite trött måste jag erkänna! Mellan jobbnätterna har jag sovit ca 6-7h och sen har jag myst med min familj och lekt med tjejerna. I lördags skulle vi fira min mamma som fyllde år men tyvärr blev hon sjuk så vi får skjuta upp det lite.

Denna måndag är jag ledig tillsammans med båda tjejerna och vi har haft en väldigt lugn start på dagen. Astrid vaknade redan strax efter sex men Anders tog henne och lät henne titta på tv så jag fick sova lite mer. Hon kom och väckte mig 07.30 så då myste vi tillsammans i soffan en stund innan vi började med frukosten. Lilla Moa vaknade först 08.40 så hon tog rejäl sovmorgon. Vi har inga större planer för dagen. Ska försöka planera veckans mat och leka med tjejerna. Ikväll tänkte jag åka och träna när de har somnat, en bra måndags tradition!

Vad gör du denna måndag? Hoppas du får en underbar start på den nya veckan! Kramar från mig





Några bilder från vår helg❤

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Influencer Paradise

Ser väldigt mysigt ut! Härligt med höst tycker jag

2018-09-17 19:43:12
Blogg: http://www.influencerparadise.com/
Emma Engström

Kan vara skönt med oplanerade dagar ibland ändå! :D

2018-09-18 22:29:45
Blogg: http://nouw.com/emmaengstrom

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: