Happy birthday





Igår var det min födelsedag, närmare bestämt den 32:a i mitt liv. Känns galet vad åren går samtidigt som jag inser att jag hunnit med en del. Om två veckor har vi en 4-åring här hemma( förstår fortfarande inte hur det har gått till,haha!) och bara det känns ju helt galet!

Vi firade i alla fall med min familj och släkt igår hemma hos oss med tårta, bullar och en helt magiskt god rawfood-snickerstårta! Om någon är intresserad kan jag bjuda på recept sen?!

Jag fick fina presenter och hade en fin dag trots lite sömn natten innan pga orolig liten kotte och lite små griniga och trotsiga barn hela dagen igår(åldrarna 1,5år och 4år är fantastiska).

Idag har jag varit på dans med Astrid, hon tycker det är så himla roligt och det går jättebra. Sen har jag planterat om de små växter som kommit från de frön vi satt för ca 2,5v sen! Så himla kul att odla från frö till ny grönsak! En av få saker som får mig att lugna mig och slappna av är faktiskt att plantera och påta i jorden, så mer sånt detta år!!

Nu ska vi fortsätta mysa och ha en skön söndag! Hoppas ni har en fin söndag och att helgen varit härlig ❤ Kärlek från mig

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Linda

Grattis i efterskott
Här hemma har det varit en onekligen lugn vecka då jag vabbade i Måndags och Tisdags sen blev jag sjuk själv i en svin jobbig förkylning som inte vill ge sig, så blir hemma från jobbet imorgon med men hoppas kunna jobba på Onsdag igen.
Ha en fin kväll
Kram Linda

2019-02-10 22:27:37
Blogg: http://stigintilloss.blogg.se
Malin

Hoppas verkligen att du var nöjd med gårdagen och massa grattis i efterskott 🌷

2019-02-11 22:47:33
Blogg: http://maaline.blogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: