En underbar kväll med två underbara vänner!

Hade en underbar myskväll med mina vänner Sara och Cissi igår. Vi grillade massa gott, kollade på fotboll o film och åt chips, bearnaisedip och chips.. Otroligt mysigt.

Tycker lite synd om U21 killarna som missar finalen efter en riktigt rysare mot England igår. Det fick avgöras på straffar och det var längesen jag var så nervös. Vi satt och skrek och vågade knappt titta, särskilt inte jag och Cissi.

När Sara och jag åkte hem vid 23-tiden stannade vi påvägen vid det relativt nya "ute-gymmet" längs åpromenaden och det var riktigt kul att prova de olika maskinerna ;) Bifogar lite bilder här nedan från kvällen igår. Måste bara tillägga att jag älskar Cissis kjol som hon köpt på MQ, very nice ;)

   
 
  
  



Det där var gårdagen. Idag blir det till att lägga sig ute i solen och ha det skönt ett tag. 15.00 ska jag iväg och kolla på Anders match i fotboll. BK Sport-Oxelösund på Ekängen IP. Sen ikväll blir det fest med Cissi och Sanna, ska bli riktigt trevligt :)

//Madde


Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

zarah

jo :)

2009-06-27 11:25:44
Blogg: http://zlundin.blogg.se/
My

Tack, hoppas ni hade en trevlig kväll.. =)

2009-06-27 11:43:07
Blogg: http://mys.blogg.se/
Sara

ååh, heta bilder på oss. men fan va kul de va att träna i de där maskinerna. helt skumt utomhus :D ocj jag säger bara: äpple, kanel och whiskey Jam jam jam!! och beadippen!

2009-06-27 16:27:14

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: