Sjukstuga 1 december

 
Hej på er! 
 
Idag är det första december och den mysigaste månaden på året är äntligen här! Nedräkning till julen börjar, adventskalendern får öppnas, julkalendern börjat på tv och man får börja pynta hemma. Det är så himla mysigt! Dagens planer var att ta en långpromenad med en vän och eventuellt baka lussekatter. Det blev inget av det då Astrid fick hög feber igår kväll och toppade med 39,8˚ i natt stackaren. Idag har hon haft strax över 38˚ och varit hängig, även ont i magen och lite diarré så gissar att den är någon släng av magsjuka tyvärr, bara hålla tummarna för att vi andra klarar oss!!
 
Så vi har hängt inne och kollat på serier och film, lekt lugna lekar, sovit middag alla tre och ritat lite. Jag behöver strax göra mig i ordning för ikväll ska jag på julbord med jobbet, vilket ska bli mycket trevligt. Passar extra bra efter en jobbig natt och en heldag hemma med sjukt barn. Kul att få ”piffa” till sig lite! 
 
I helgen blir det till att kurera Astrid och hoppas på att det vänder relativt snabbt samt adventspynta med ljusstakar,stjärnor etc. Om Astrid blir bättre kanske vi ger oss på att baka lussekatter på söndag, vi får se!
 
Hoppas du får en fantastisk och mysig helg! Kramar från mig

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

JoJo

ja äntligen har julmånaden börjat :D jag älskar julen så nu är det nedräkning på riktigt! haha! ;P

Svar: Ja jag älskar också julen så himla mysigt!
MADDISENJ.SE

2017-12-01 17:39:34
Blogg: http://nouw.com/rockdoll
Marie

Ja nu blir det mycket pyssel och julbak här hemma:)

Svar: Ja det är så himla mysigt!! Hoppas du haft en fin helg och mysig första advent!
MADDISENJ.SE

2017-12-03 12:43:05
Blogg: http://maarrre.blogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: