Det blev en akut tid!

Före när tanden var trasig

Efter besöket hos tandläkaren, så nöjd över resultatet!

Hej på dig fina!

Hur står det till denna fredag? Här hemma är det bara bra. Morgonen började dock med att ta kontakt med min tandläkare för att försöka få en akut tid till idag då min lagning som jag har på ena framtanden, efter en olycka som barn, losnade igår kväll. Jag fick en tid 12.30 så jag har varit och lagat tanden och det blev så fint! Skönt att slippa se ut som ett tandlöst troll hela helgen ;) Sen måste jag ju hylla det så kallade tandvårdsavtalet som jag har. Då betalar jag en summa varje månad och då ingår mina besök hos tandläkaren och även denna lagning. Jag var lite orolig att det inte skulle ingå först då det stod att skador till följd av olyckor inte ingick men detta gjorde tydligen det vilket jag tackar för. Vet inte hur många tusenlappar det hade kostat annars!

Så nu kan vi släppa det här med tanden och njuta av att det är fredag och helg inom kort! Vi ska åka och köpa tårta och lite annat när sambon slutar jobbet då vi ska ha kalas för Astrid i morgon med min familj. Hon fyllde nämligen 3 år när vi var i Florida så då firade vi med sambons familj som var med och sedan har vi inte fått till det förrän nu med min familj pga sjukdomar och annat. Så i morgon blir det äntligen lite kalas! Annars har vi inte några större planer för helgen. Ikväll blir det fredagsmys med min lilla familj med lite gott att äta och dricka.

Vad ska ni göra i helgen? 

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Jessica

Kul att du tycker det :D

2018-03-23 18:00:02
Blogg: http://jessicaas.webblogg.se

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: