Maybe I just need a good one

 
 
 
Hej fina du!
 
Nu var det ett tag sedan jag kikade in här igen. Vet inte riktigt varför men det har bara inte blivit av och det har känts skönt. Nu börjar det dock rycka lite i bloggnerven igen och jag är sugen på att dra igång igen. Vi får se i vilken omfattning, men jag brukar sällan göra något halvdant utan bestämmer jag mig för att göra något brukar jag göra det 100% så gissar att det blir så även denna gång!
 
Sedan vi hördes senast har vår lilla tjej Moa skolats in på förskolan och denna vecka är den första "riktiga" vecka då både jag och sambon jobbar. Så en ny vardag börjar nu, dock kom den av sig direkt då sambon är sjuk men tjejerna är på förskolan och jag ska strax hämta hem dem. Jag vet att jag i slutet av förra året skrev att jag skulle dela med mig av ett inlägg om mina tankar kring förskolan inför att Moa skulle börja, det blev uppenbarligen inte av men tänker mig att jag ska skriva ihop ett inlägg med mina tankar nu när hon börjat. För det är mycket känslor och tankar från mig som mamma, jag har även en tendens att tänka mycket när jag väl kommer igång så självklart finns där ett uns av dåligt samvete(don´t know why, så onödigt!).
 
Jag har sett att ni är en trogen skara som kikat in här även när jag varit spårlöst försvunnen, ni är underbara och guld värda! Jag vill gärna ha er hjälp med vad ni skulle vilja se för inlägg framöver? Självklart kommer jag dela med mig av vår nya vardag, mina outfits och sånt som händer i livet. Men hit me med idéer och tankar ni har kring min blogg.
 
Vad vill du se mer av här i bloggen? 
 
Nu ska jag svepa sista slurken kaffe och sen bege mig mot förskolan och mina älskade busfrön♥

Denna design är gjort av Alice - http://alicelindstrom.se
beställ din egna design genom att klicka här

Anonym

Kul att se att du är tillbaka här har kollat in med jämna mellanrum utan att det hänt något
Kollade in på din Instagram sida och såg att du hade snygga skinntights & ett par boots / kängor på en bild var kommer dom ifrån ?
Kul att läsa om outfits kläder skor heminredning resor renoveringar mm

Svar: tack för dina fina ord och kul att du gillar att jag är tillbaka! Mina skinntights är från Gina Tricot och bootsen/kängorna är från Tommy Hilfiger :) Kan länka dem i ett inlägg om du vill?
Madeleine Jonsson

2019-01-23 05:44:12
Bexollila

Kul att vara tillbaka, jag är nyligen tillbaka också! Härlig och mysig bild! Kram

2019-01-23 11:42:34
Blogg: http://nouw.com/bexollila
Marie

Roligt att du är tillbaka.
Jag har inte heller bloggat regelbundet på ett tag. För mig är det mer tidsbrist.Vill blogga och får lite dåligt samvete när jag inte gör det men ska försöka ta mig ner tid för det:)

2019-01-26 06:13:33
Blogg: http://maarrre.blogg.se
Marie

Roligt att du är tillbaka.
Jag har inte heller bloggat regelbundet på ett tag. För mig är det mer tidsbrist.Vill blogga och får lite dåligt samvete när jag inte gör det men ska försöka ta mig ner tid för det:)

2019-01-26 06:13:36
Blogg: http://maarrre.blogg.se
Pauline Hurtig

alltså så söt bild, vad mysigt det ser ut!

2019-01-30 18:42:36
Blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Anonym

Ja länka skinntightsen & bootsen i ett inlägg

Svar: I morgon dyker det upp ett inlägg med länkar till både skinnleggings och boots så missa inte det :)
Madeleine Jonsson

2019-02-14 19:16:11

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mejl: (visas inte)

Blogg:

Kommentar: